FAQ - zgłoszenia i płatności

10.02.2017

FAQ - zgłoszenia i płatności

Zgłoszenia i płatności:

1. Od kiedy można zgłaszać się do startu?

Rejestracja on-line jest dostępna dla biegaczy od 30.11.2016 – 15.04.2017 r.

2. W jaki sposób mogę zgłosić się do startu?

Zgłoszenia do udziału w biegach na wszystkich dystansach przyjmowane są TYLKO poprzez stronę internetową wydarzenia www.orlenmarathon.pl

3. Jak dokonać zgłoszenia na stronie internetowej?

W lewym górnym rogu, na stronie głównej www.orlenmarathon.pl znajduje się przycisk z napisem „Rejestracja zawodników”. Po jego kliknięciu, do wypełnienia wyświetli się formularz zgłoszeniowy. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

4. Do kiedy można zgłaszać się na ORLEN Warsaw Marathon?

Ostatnim dniem rejestracji on-line jest 15.04.2017 r.

5. Czy mogę zgłosić się do biegów po 15.04.2017?

Tak. W dniach 20-22.04.2017 r. kupienie pakietów startowych będzie możliwe bezpośrednio w Biurze Zawodów, usytuowanym w Miasteczku Biegaczy. UWAGA! Zgłoszenia w dniu biegów nie będą przyjmowane!

6. Czy dla biegaczy przewidziane są jakieś zniżki w opłatach startowych?

Tak. Biegaczom rejestrującym się na bieg maratoński, którzy w latach 2014-2016 ukończyli już ORLEN Warsaw Marathon lub Bieg OSHEE 10 km, przysługuje zniżka 10% przy opłacie startowej.

7. Kto jest zwolniony z opłaty startowej?

Prawo bezpłatnego startu w maratonie, pod warunkiem zgłoszenia udziału do 15.04.2017 r., mają:

  • osoby, które w dniu startu będą miały ukończone 70 lat
  • osoby niepełnosprawne (na podstawie orzeczenia lekarskiego o niepełnosprawności)
  • osoby posiadające aktualną II klasę sportową w maratonie według klasyfikacji PZLA osiągniętą w 2016 lub 2017 r.
  • osoby zwolnione z opłaty za pakiet startowy przez Komitet Organizacyjny

Prawo bezpłatnego startu w biegu na 10 km, pod warunkiem zgłoszenia udziału do 15.04.2017 r., mają:

  • osoby, które w dniu startu będą miały ukończone 70 lat
  • osoby niepełnosprawne (na podstawie orzeczenia lekarskiego o niepełnosprawności)
  • osoby zwolnione z opłaty za pakiet startowy przez Komitet Organizacyjny

UWAGA! Organizator zastrzega sobie prawo do zweryfikowania czy osoba, która ubiega się o zwolnienie z opłaty startowej, kwalifikuje się do ulgi. W przypadku niespełnienia powyższych kryteriów, Organizator obciąży uczestnika pełną opłatą startową w dniu odbioru pakietu startowego w Biurze Zawodów.

8. Czy mogę zgłosić swój udział w biegu, a opłatę za start uiścić w późniejszym terminie?

Tak. Można się zarejestrować wypełniając formularz on-line, a następnie kliknąć „Zarejestruj się i zapłać później”. UWAGA! Opłaty za pośrednictwem strony internetowej będą przyjmowane do 15.04.2017 r.

9. W jaki sposób mogę dokonać płatności, jeśli podczas rejestracji wybrałem opcję „Zarejestruj się i zapłać później”?

Po zalogowaniu na swoim koncie biegacza na stronie głównej, należy kliknąć w link „Zapłać” i wybrać odpowiednią formę płatności. UWAGA! Opłaty za pośrednictwem strony internetowej będą przyjmowane do 15.04.2017 r.

10. Do kiedy należy uiścić opłatę startową?

Opłaty startowe na konto można wpłacać do 15.04.2017 r. Po tym terminie opłaty będą przyjmowane tylko w formie wpłat gotówkowych w dniach 20-22.04.2017 r. w Biurach Zawodów, usytuowanych w Miasteczku Biegaczy.

11. W jaki sposób mogę zapłacić za start?

PŁATNOŚĆ KRAJOWA:

  • Karta kredytowa lub e-przelew (do dnia 15.04.2017 r.) – rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.pl. Przekierowanie do płatności następuje bezpośrednio ze strony internetowej www.orlenmarathon.pl. Wykonana płatność automatycznie przypisuje się na konto biegacza.
  • Przelew bankowy lub przekaz pocztowy na konto Centrum Rozliczeniowego Dotpay.pl (do dnia 15.04.2017 r.) – jeśli po wybraniu metody płatności Dotpay biegacz nie znajdzie wśród dostępnych kanałów swojego banku, musi wybrać przekaz / przelew bankowy, a po wyświetleniu instrukcji zalogować się do swojego banku on-line lub udać się na pocztę w celu dokonania płatności.
  • Karta płatnicza lub gotówka w Biurach Zawodów (tylko w dniach 20-22.04.2017 r.) – lokalizacja Biura Zawodów zostanie podana w późniejszym terminie.

UWAGA! Płatności przyjmowane są tylko w złotych polskich. Płatności, które w opisie transakcji nie będą zawierały numeru transakcji, nie zostaną zidentyfikowane i przypisane do konta biegacza.

W razie pytań dotyczących metod/sposobów płatności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Dotpay pod adresem:

e-mail:bok@dotpay.pl
tel. +48 12 688 26 00

PŁATNOŚĆ ZAGRANICZNA:

  • Karta kredytowa lub karta debetowa (do dnia 15.04.2017 r.) – rozliczenia transakcji kartą kredytową i debetową przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.pl. Przekierowanie do płatności następuje bezpośrednio ze strony internetowej www.orlenmarathon.pl. Wykonana płatność automatycznie przypisuję się na konto biegacza.

12. Czy mogę zmienić wybraną formę płatności już po wypełnieniu zgłoszenia?

Tak. Po rejestracji można w każdej chwili zapłacić za pakiet startowy, wybierając preferowany kanał płatności, z listy kanałów proponowanej przez agenta rozliczeniowego.

13. Czy po wniesieniu opłaty startowej mogę zmienić dystans, na którym chcę pobiec?

Nie. Po uiszczeniu opłaty startowej nie ma możliwości zmiany dystansu biegu.

14. Czy zostanie mi zwrócona opłata startowa, jeśli zrezygnuję ze startu?

Nie. Zgodnie z Regulaminem, w przypadku rezygnacji z biegu opłata nie podlega zwrotowi.

15. Wystąpił problem podczas płatności on-line, co mam zrobić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy wpisane dane są poprawne. Jeśli problem nie został rozwiązany, zalecamy kontakt z własnym bankiem lub agentem rozliczeniowym ORLEN Warsaw Marathon, firmą Dotpay S.A., tel.: 12 688 26 00, e-mail: pomoc@dotpay.pllub po adresem: wpisowe@orlenmarathon.pl.

16. Kiedy przydzielany jest numer startowy i jak można to sprawdzić?

Numer startowy będzie nadany po zaksięgowaniu na koncie Organizatora opłaty startowej. Swój numer startowy można sprawdzić wpisując imię oraz nazwisko w odpowiednie pole w sekcji „Lista startowa”. Jeśli numer jest niewidoczny oznacza to, że nie został jeszcze nadany.

17. Zarejestrowałem się, ale na liście startowej nie ma mojego nazwiska?

W takim wypadku prosimy o kontakt pod adresem: info@orlenmarathon.pl.